X
Maak direct uw reservering

Bel +31(0)73 - 6 926 926 voor hulp of informatie of mail naar info@hotel-central.nl

56-uurs vergaderarrangement

FAQ’s

Inchecken

Inchecken vanaf 14:00 uur
Eerder inchecken is mogelijk obv beschikbaarheid.

Uiteraard is het altijd mogelijk om alvast uw bagage af te geven en op te slaan in onze speciale opslagruimte.

Uitchecken

Uitchecken vóór 12.00 uur
Heerlijk uitslapen op zondag en pas om 17.00 uur uitchecken? Boek onze "Lazy Sunday" voor slechts € 17,50 extra per kamer! (mogelijk o.b.v. beschikbaarheid)

Ontbijtbuffet

€ 18,50 per persoon
Speciale kinderen tarieven

Ma t/m vrij: 6.30 uur tot 10.00 uur
Zaterdag: 07.00 uur tot 11.00 uur
Zondag: 08.00 uur tot 11.30 uur

Valet Parking

€ 13,75 per 24 uur

Gereduceerde tarieven zijn alleen geldig in de parkeerkelder van parkeergarage De Tolbrug, gelegen tegenover de hotelingang. Gelieve de linkerdeur aan te houden en zich te melden via de intercom. De roldeur zal op afstand worden geopend, waarna u uw auto in de parkeerkelder kunt parkeren.

Houd u rekening met de hoogte van de parkeerkelder? Deze is 1.90 mtr.

WiFi

Gratis Wifi in gehele hotel

Cadeau cheque

Geef een Golden Tulip Cadeau Cheque! Deze cadeaubon is geheel naar uw eigen wensen in te vullen. Meer informatie? Wij zijn u graag van dienst!

Rookbeleid

Alle kamers, zalen en openbare ruimtes in het hotel zijn geheel rookvrij! Tegenover de receptie bevindt zich een speciale "rokers" lounge.

Greenkey

Sinds 2011 heeft Hotel Central het Gouden Green Key certificaat; het certificaat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Huisdieren

In het gehele hotel zijn er geen huisdieren toegestaan.

Congres- en vergader
classficatie

Sinds 16 september 2011 beschikt het hotel over 4 (van de 5) vergaderhamers. Dat betekent dat onze accommodatie een zakelijke luxueuze uitstraling heeft en voldoet aan de strengste technische vereisten voor vergaderen.

Om het u gemakkelijk te maken, hebben wij diverse vergaderarrangementen samengesteld, geldig bij een minimale deelname van 8 personen en op basis van een Eenpersoonskamer. De meerprijs van een Tweepersoonskamer voor enkelgebruik bedraagt € 15,00 per kamer per nacht.

Alle genoemde arrangementsprijzen zijn per persoon en inclusief BTW, beamer, scherm, flipover en gratis gebruik maken van het Wireless Internet in de zaal en op de hotelkamers. Standaard is in de zaal aanwezig: vergaderkit, naamkaartjes, notitieblokjes met pen, ijswater, mintjes en koekjes.

56-uurs vergaderarrangement: € 460,00 per persoon

Inhoud 56-uurs vergaderarrangement: [+]

  • ✓ zaalhuur plenaire zaal
  • ✓ 1x beamer met scherm
  • ✓ 1x flip over
  • ✓ onbeperkt koffie en thee tijdens de vergadering
  • ✓ selectie zoetigheden
  • ✓ mand met vers fruit
  • ✓ 3x Lunchbuffet Central
  • ✓ 2x 3-gangen diner
  • ✓ 2x overnachting met ontbijtbuffet


Special voorovernachting zondag: €  87,50 per kamer 
Deze kamerprijs is inclusief ontbijtbuffet, exclusief de lokale heffing à € 3,10 per persoon per nacht en uitsluitend geldig wanneer de vergadering op maandag plaatsvindt.

Bekijk hier: Promotiefilm YouTube - Zalen plattegrond.pdf