X
Maak direct uw reservering

Bel +31(0)73 - 6 926 926 voor hulp of informatie of mail naar info@hotel-central.nl

Tarieven zaalhuur

FAQ’s

Inchecken

Inchecken vanaf 14:00 uur
Eerder inchecken is mogelijk obv beschikbaarheid.

Uiteraard is het altijd mogelijk om alvast uw bagage af te geven en op te slaan in onze speciale opslagruimte.

Uitchecken

Uitchecken vóór 12.00 uur
Heerlijk uitslapen op zondag en pas om 17.00 uur uitchecken? Boek onze "Lazy Sunday" voor slechts € 17,50 extra per kamer! (mogelijk o.b.v. beschikbaarheid)

Ontbijtbuffet

€ 18,50 per persoon
Speciale kinderen tarieven

Ma t/m vrij: 6.30 uur tot 10.00 uur
Zaterdag: 07.00 uur tot 11.00 uur
Zondag: 08.00 uur tot 11.30 uur

Valet Parking

€ 13,75 per 24 uur

Gereduceerde tarieven zijn alleen geldig in de parkeerkelder van parkeergarage De Tolbrug, gelegen tegenover de hotelingang. Gelieve de linkerdeur aan te houden en zich te melden via de intercom. De roldeur zal op afstand worden geopend, waarna u uw auto in de parkeerkelder kunt parkeren.

Houd u rekening met de hoogte van de parkeerkelder? Deze is 1.90 mtr.

WiFi

Gratis Wifi in gehele hotel

Cadeau cheque

Geef een Golden Tulip Cadeau Cheque! Deze cadeaubon is geheel naar uw eigen wensen in te vullen. Meer informatie? Wij zijn u graag van dienst!

Rookbeleid

Alle kamers, zalen en openbare ruimtes in het hotel zijn geheel rookvrij! Tegenover de receptie bevindt zich een speciale "rokers" lounge.

Greenkey

Sinds 2011 heeft Hotel Central het Gouden Green Key certificaat; het certificaat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Huisdieren

In het gehele hotel zijn er geen huisdieren toegestaan.

Congres- en vergader
classficatie

Sinds 16 september 2011 beschikt het hotel over 4 (van de 5) vergaderhamers. Dat betekent dat onze accommodatie een zakelijke luxueuze uitstraling heeft en voldoet aan de strengste technische vereisten voor vergaderen.

Golden Tulip Hotel Central is genomineerd voor ‘Beste Vergaderlocatie van het jaar 2017’.
STEMMEN IS MOGELIJK VIA
http://www.bestevergaderlocatievanhetjaar.nl/stem

Reserveer uw vergaderruimte bij Central in hartje centrum 's-Hertogenbosch. Naast voordelige vergaderarrangementen biedt Golden Tulip Hotel Central ook losse zaalhuur tarieven aan. Onderstaande prijzen zijn per dagdeel, inclusief BTW en het eenmalig opstellen van de vergaderzaal.

De dagdelen zijn als volgt:
Van 08.00 tot 13.00 uur
Van 13.00 tot 18.00 uur
Van 18.00 tot 23.00 uur

Naam vergaderzaal

 
Prijs per dagdeel
         
 
Prijs per 2 dagdelen   

Jeroen Bosch zaal  € 200,00 € 380,00
Hertog Jan zaal  €   94,50 € 179,55
Amadeiro XXIII zaal € 200,00 € 380,00
Amadeiro XXIII subzaal €   94,50 € 179,55
Prinsenzaal €   94,50 € 179,55
Golden Tulip zaal €   94,50 € 179,55
Duhamel zaal                                      €   94,50 € 179,55
Antoon Derkinderen zaal                     €   94,50 € 179,55
Willem van Kessel zaal €   94,50 € 179,55
Sint Jan zaal €   94,50  € 179,55
Combinatie Jeroen Bosch zaal + Hertog Jan zaal € 294,50 € 559,55
Combinatie Amadeiro XXIII zaal + Amadeiro XXIII subzaal   € 294,50 € 559,55

Combinatie Jeroen Bosch, Hertog Jan, beide Amadeiro     

                                            

€ 589,00

              

€ 1119,10
              


Op basis van uw Food & Beverage boeking bekijken wij de kosten van de zaalhuur.

Ook is er de mogelijkheid om op basis van beschikbaarheid zalen voor een uur te reserveren.
Voor meer informatie neem contact op met zaalreserveringen: +31 (0)73 - 6 926 935 of mail zaalreserveringen@hotel-central.nl

Bekijk hier: Promotiefilm YouTube - Zalen plattegrond.pdf