1. Voer de code in

Directie secretaresse (28 uur)

Je signaleert, initieert en coördineert. Je bent een daadkrachtige duizendpoot met affiniteit met horeca. Je kunt goed omgaan met ad hoc situaties, bent in staat om structuur aan te brengen, bewaakt de voortgang van actiepunten en bent een time-manager voor onze directeur.

De Baan

  • Je bent gatekeeper van de directeur;
  • Het bieden van secretariële en administratieve ondersteuning aan de directeur en meer coördinerende werkzaamheden (procesbewaking);
  • Behandeling van e-mail en daar waar mogelijk de nodige acties ondernemen (afstemmen en terugkoppelen);
  • Agendamanagement
  • Digitaal notuleren (actiepunten, voortgang en opvolging e.d.) van stafvergaderingen die om de 2 weken op dinsdagmiddag word gehouden;
  • Maken van presentaties;
  • Bewaken van de afspraken zowel intern als extern;
  • Ondersteuning bij inkoop van speciale producen voor het hotel (vergelijken van offertes etc.);
  • Organiseren van personeelsuitjes;
  • Samenstellen van medewerkers nieuwsbrief;
  • Je beheert/ondersteunt in de social media van de directeur;
  • Diverse officemanagementtaken (zoals attenties en relatiegeschenken).

Wie ben jij?

Jij bent iemand die van nature een positieve instelling heeft: jij ziet (vrijwel) altijd mogelijkheden. Mensen noemen jou sociaal omdat je interesse toont, vriendelijk bent en graag kijkt hoe je iemand écht kunt helpen. Je werkt gestructureerd en bent flexibel. Daarnaast houd jij je hoofd koel, ook als het even wat drukker is. Je bent een kei in prioriteiten stellen en deadlines bewaken.Je hebt al een aantal jaren ervaring als secretaresse. Jij bent:

  • Op dinsdag de hele dag beschikbaar de overige uren gaan in overleg;
  • Bent in bezit van minimaal een relevante afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Bent flexibel;
  • Gestructureerd en accuraat.

Wat wij bieden

Je kunt je ontwikkelen in deze functie. Wij zijn een organisatie die meedenkt met onze medewerkers en die medewerker ook graag kansen biedt.

  • Je ontvangt een salaris van 2200 euro per maand bij fulltime;
  • Wij hebben een specifiek en uitgebreid inwerkprogramma;
  • Weet waar je werkt programma;
  • Zeer voordelig je auto parkeren in onze parkeerkelder;
  • Je kunt gebruik maken van ons fietsplan;
  • We hebben een afgesloten gratis fietsenstalling;
  • Studiekosten regeling;
  • Korting op hotel overnachtingen en in de restaurants van alle Golden Tulip hotels in Nederland;
  • Collectieve zorgverzekering;
  • Een actieve personeelsvereniging. 

Word jij ook onderdeel van deze Bossche familie?
Dan ontvangen wij graag jouw schriftelijke sollicitatie gericht aan Marscha Smeets-van Wijk. Heb je verder nog vragen over de vacature dan kun je ook altijd even telefonisch contact opnemen met Marscha Smeets-van Wijk (HR adviseur) via 073-6926926.