Beste prijsgarantie
Golden Tulip Hotel Central

Beste prijsgarantie

BOEK UW KAMER! 

BOEK UW TAFEL!

Onze
website
Andere
boeking sites
Beste prijsgarantie
Direct contact met ons team
Geen extra reserveringskosten
  1. Voer de code in

Directiesecretaresse (28 uur, 5 dagen)

Je signaleert, initieert en coördineert. Je bent een daadkrachtige duizendpoot met affiniteit met horeca. Je kunt goed omgaan met ad hoc situaties, bent in staat om structuur aan te brengen, bewaakt de voortgang van actiepunten en bent een time-manager voor onze directeur.

Takenpakket:
- Je bent gatekeeper van de directeur
- Het bieden van secretariële en administratieve ondersteuning aan de directeur en meer coördinerende werkzaamheden (procesbewaking)
- Behandeling van e-mail en daar waar mogelijk de nodige acties ondernemen (afstemmen en terugkoppelen)
- Agendamanagement (zakelijk én soms privé)
- Digitaal notuleren (actiepunten, voortgang en opvolging e.d.) van stafvergaderingen die om de 2 weken worden gehouden
- Maken van presentaties
- Bewaken van de afspraken zowel intern als extern
- Ondersteuning bij inkoop van speciale producen voor het hotel (vergelijken van offertes etc.)
- Organiseren van personeelsuitjes
- Samenstellen van medewerkers nieuwsbrief
- Diverse officemanagementtaken (zoals attenties en relatiegeschenken)

Een secretaresse opleiding en de nodige ervaring zijn daarvoor natuurlijk onmisbaar. Ben je een doortastende, initiatiefrijke professional met een stevige persoonlijkheid en is ontzorgen je tweede natuur? Spreek je vloeiend Nederlands, goed Engels en woon je in of vlakbij 's-Hertogenbosch? Dan ben jij misschien wel degene die wij zoeken!

We verwachten wel wat van je, en daar stellen we natuurlijk ook iets tegenover. Behalve een leuke baan in het enthousiaste team van Golden Tulip, bieden wij jou een gepast salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Daaronder vallen goedkope parkeergelegenheid en een speciale prijs van € 25 per overnachting als je verblijft in een ander Golden Tulip hotel in Nederland.

Wij ontvangen graag jouw schriftelijke sollicitatie gericht aan Heleen Ooteman (HR Adviseur via pz@hotel-central.nl) Of vul het digitale sollicitatieformulier in. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 073-6.926.926.

SOLLICITEER HIER