Veelgestelde vragen

  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Central?

    Inchecken kan vanaf 15:00 uur. Eerder inchecken is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Je kunt altijd al je bagage veilig achterlaten in onze speciale opslagruimte, zodat je meteen kunt genieten van je verblijf in Den Bosch.

  • Hoe laat moet ik uitchecken?

    Uitchecken doe je vóór 12.00 uur. Liever langer blijven slapen? Late check-out is mogelijk op basis van beschikbaarheid voor € 10,00 per uur. Voor suites gelden aangepaste tarieven — vraag onze receptie voor meer informatie.



  • Is ontbijt inbegrepen bij mijn boeking bij Hotel Central?

    Ons uitgebreide ontbijtbuffet kost € 23,50 per persoon. Kinderen hebben voordeel van een speciale prijs. Ontbijttijden: maandag t/m vrijdag 6.30–10.00 uur, zaterdag 07.30–10.30 uur, zondag 08.00–11.00 uur.

  • Kan ik bij het Hotel Central parkeren?

    Ja, hotelgasten parkeren met gereduceerd tarief in de parkeerkelder van parkeergarage De Tolbrug, direct tegenover de hotelingang, niet in de andere parkings. Let op: hoogte van de parkeerkelder: 1,90 meter. Volg de linkeringang en meld je aan via de intercom voor toegang. 

  • Heeft Hotel Central cadeaubonnen?

    Ja, Hotel Central biedt de Golden Tulip Cadeau Cheque aan, volledig naar wens in te vullen en personaliseren. Perfect als cadeau voor een verblijf, diner of weekendjeweg in Den Bosch.

  • Zijn huisdieren in Hotel Central toegestaan?

    (Blinde)geleide honden zijn overal welkom in ons hotel. Alle andere honden zijn onder voorwaarden welkom in ons hotel. Voor meer informatie over ons hondenbeleid, klik hier. Andere dieren zijn niet toegestaan in ons hotel.


  • Is Hotel Central toegankelijk voor mindervaliden?

    Op de 1e etage bevindt zich een speciaal toilet voor mindervaliden. In de Front Office een helling voor rolstoelgebruikers. Alle verdiepingen zijn bereikbaar met lift.  Ja, er is een speciaal toilet voor mindervaliden op de 1e etage en een rolstoelhelling bij de Front Office. Alle verdiepingen zijn bereikbaar met de lift.

  • Heeft Hotel Central kamers voor mindervaliden?

    Ja, er is één ruime, rookvrije tweepersoonskamer speciaal ingericht voor mindervaliden, met kunststof vloer en onderrijdbaar bureau (75 cm), aangepaste kast, noodoproepsysteem, automatische deur, en een volledig toegankelijke badkamer met beugels, speciale douchestoel en antisliptegels. 


    Er is een speciaal noodoproep systeem aanwezig, dat rechtstreeks in verbinding staat met de Front Office afdeling voor directe hulp én gaat de deur middels een sleutelkaart automatisch open. Bij de ingang van de hotelreceptie is een helling aanwezig voor rolstoelgebruikers.

    De uitgebreide badkamer heeft opklapbare beugels bij het toilet, onderrijdbare wastafel met spiegel, douchegedeelte met beugels en speciale douchestoel en een in hoogte verstelbare douchekop en antislip tegels.


    Hotel Central heeft het Uitgerust Label voor optimale toegankelijkheid. Dit speciale label toont aan dat een hotel ook toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor gasten met een mobiliteitsbeperking.

MEER WETEN?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief